Orddelingsmafiaen

Orddelingsfeil og andre grove skriveleifer i det offentlige rom // orddeling.net

Norsk industri arbeider museum

Posted by Petter on 29.08.10

De som en gang kunne skrive rett, er visst utstilt her. Takk til Per Magne Pedersen for bidrag.

One Response to “Norsk industri arbeider museum”

  1. Berit Norman said

    Hej
    Jag besökte museet i somras 2011 och köpte där en stålring som var fyllt av “diamant”liknande stenar.
    Storleken var medium. Tyvärr har jag förlorat denna ring. Jag önskar av hela mitt hjärta att få köpa en ny ring som ni skickar till mig mot postförskott och jag betalar frakt och pris på ring.
    Finns den endast i small och large så är det nock en small..
    Tack också för ett fantastiskt museum som gladde mig och min man mycket vid vår vistelse i Norge och Skinnarbu.

    Med vänlig hälsning
    Berit Norman
    Telefon Sverige 073 965 23 50 eller 08 767 68 88 och e-post bna@lidingo.se

Leave a Reply

 
