Orddelingsmafiaen

Orddelingsfeil og andre grove skriveleifer i det offentlige rom // orddeling.net

Bacon Ost

Posted by Petter on 25.01.08


Kavli sier de kan gjøre enkel mat spennende, men er ost og bacon så spennende da?

4 Responses to “Bacon Ost”

  1. Laila said

    Hvis du vil, må du gjerne stjele et bilde som jeg tok av en orddelingsfeil i går. Det ligger på http://lailas.mobilblogg.org/?post=916

    :o)

  2. petterhot said

    Tusen takk for tipset :)
    Vi setter pris på dette, men ønsker gjerne at fremtidige tips sendes til orddelingsmafiaen@gmail.com
    God helg!

  3. Båndbreddestjelingsmafiaen

    Da jeg sist fredag tilbød Orddelingsmafiaen et fotografi som jeg hadde knipset med mitt mobilkamera, var det helt enkelt for å være snill. Nå har jeg skrevet denne posten, i håp om at dét kan tjene som en passend…

  4. Linus said

    Where can I buy Bacon Ost in USA In the Baltimore Maryland area?

    Thanks Linus Hall

Leave a Reply

 
