Orddelingsmafiaen

Orddelingsfeil og andre grove skriveleifer i det offentlige rom // orddeling.net

Aften skolen

Posted by Øyvind on 14.01.08

aftenskolen.png
Det er ikke bare Barne universitetet som klarer å dele seg selv. Aften skolen klarer det også! Vi gratulerer!

3 Responses to “Aften skolen”

  1. janne said

    Dess meir eg lærer om språket, dess meir gråhåra vert eg. Eg ser skriveleifar overalt no! Glad eg ikkje er åleine om nettopp dette. Denne sida var jo eit funn. Sjølv har eg skrive om “ananas biter”, “ananas ringer” og “tunfisk biter i vann”. Grøss.

  2. petterhot said

    Ja, man ser mer og mer skrivefeiler jo mer man er interessert :D
    Orddelingsmafiaen har enda ikke funnet eksemplarer av de to førstnevnte, men sistnevnte har vi fått tak i! Takk for kommentaren!

  3. janne said

    De må gjerne stjele dette bilete: http://bloggs.be/jannetrykker/2007/11/26/stridslyndt-ananas/ Her vert orddelingsfeilen faktisk hakket betre for oss nynorskingar (; Bit er i alle fall rett. Om enn ikkje kombinasjonen er det.

Leave a Reply

 
