Orddelingsmafiaen

Orddelingsfeil og andre grove skriveleifer i det offentlige rom // orddeling.net

Jule marsipan

Posted by Øyvind on 22.12.07

julemarsipan
Årets jule marsipan fra Nidar ser slik ut, og inneholder akkurat like mange orddelingsfeil som alle andre år.

“Jeg skal jule marsipanen din, jeg, Nidar!”
Undre

8 Responses to “Jule marsipan”

  1. Undre said

    Hehe.

    Den har jeg også sett, og tenkte at:

    “Jeg skal jule marsipanen din, jeg, Nidar!”

    ;)

  2. petterhot said

    Hahaha, den var god Undre. Kom gjerne med flere slike, uhm, sitater!

  3. Undre said

    Hehe, takker. Vel, jeg skal passe meg litt for å være høy på pæra for jeg har en lei tendens til å bruke spacebar-tasten litt for ofte. *lide av overaktiv tommel*

  4. […] Bilde spesialSteinkjer avisaSalg romjulsVinn fete biler premierGod jul!Åpen en gratis butikk nåJule marsipanBretagne kylling sausKarri sausBolognese […]

  5. Ororina said

    Kjenner en som heter Jule til etternavn. Kanskje det er hans marsipan?

  6. Det er mange som heter Jule, men i såfall er det en bommert på s-en ;)

  7. […] imidletid rett i. Påske Marsipanen er allerede på plass i butikkhyllene. Vi minner også på vår Jule Marsipan og vår Jule Marsipan, Marsipan […]

  8. Rags said

    Det er verre når noen vil jule nissen. Han som er så snill!

Leave a Reply

 
